previous arrow
next arrow
Shadow
Slider

Tuki, koulutus ja asiantuntijapalvelut

 

Nopea käyttöönotto ja tuki säästää kustannuksia

  • käyttäjätuki yli 15 vuoden kokemuksella
  • käyttäjäkoulutus (etänä tai paikan päällä)
  • kustomointi- ja räätälointipalvelut
  • hallinta- ja ylläpitopalvelut
  • maailmanlaajuinen osaajien verkosto tukena

Crm- ja Erp käyttöön optimoidut palvelimet

Nopeat ja turvalliset palvelimet

  • > 99,9% tekninen saatavuus
  • huippuluokan konesalit
  • tiedot turvassa 
  • mm. palveluhyökkäysten (DOS) esto

Varmistukset ja palauttaminen

      database 128

Automaattiset varmistukset

  • tietokannan varmistukset
  • dokumenttien varmistukset
  • järjestelmän varmistukset
  • palvelimien snapshotit
  • nopeasti palautettavat levyvarmistukset

Tietosuojaperiaatteet

Stratman Oy toimittaa liiketoimintajärjestelmiin liittyvä palveluja vain yrityksille tai organisaatioille (alla organisaatiot), joiden kanssa sillä on tilaukseen tai sopimukseen perustuva asiakassuhde. Suoria henkilöasiakkaita Stratman Oy:lla ei ole.

Tietojenkäsittelymme periaatteita ovat

  • organisaatioiden ja henkilöidentietojen ja viestinnän luottamuksellisuus
  • henkilöiden yksityisyyden suojaaminen ja oikeusturvan varmistaminen EU:n GDPR säännösten mukaisesti
  • kokonaisvaltaisen tietoturvallisuuden varmistaminen mm. tietoturvahyökkäyksien varalta

Henkilötietojen tallentaminen

  • omaan asiakassuhteiden hallintajärjestelmäämme (CRM) organisaatioiden henkilöistä tallennetaan tietoja, mikäli he ovat asiakkaan yhteyshenkilöitä tai palvelujen hankinnassa tai koulutuksissa mukana olleita henkilöitä.
  • kerättyjä tietoja ovat: nimi ja yhteystiedot, yhteydenottojen ajankohta ja tyyppi, esim. puhelu, nettilomake. Muut tallennettavat tiedot liittyvät organisaatioon, kuten esim. keskusteluissa sovitut toimenpiteet.
  • henkilöä koskevat tiedot ovat pyydettäessä tarkistettavissa.
  • tietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille ilman erillistä lupaa.

Tallennettavista tiedoista ja niiden käsittelystä on tarkempi kuvaus henkilörekisterikuvauksessamme.

Asiakasviestintä

  • lähetämme tarvittaessa asiakkaittemme yhteyshenkilöille ja järjestelmätuotteittemme käyttäjille henkilöille tuotteita ja järjestelmäpalveluja, toiminnan ja tuotevalikoiman uudistuksia koskevia tiedotteita niiden versiopäivityksistä, häiriötilanteista, tietoturvatilanteista ilman erillistä suostumusta.
  • suoramarkkinointia toteutamme tiedoteluonteisesti liiketoimintajärjestelmiimme ja palveluihimme läheisesti liittyvien uusien palvelujen myynnin edistämiseksi.