previous arrow
next arrow
Shadow
Slider

 

 

UUTTA:

VTiger 9 CLOUD on markkinoiden uusin ja monipuolisin CRM

  

Myy paremmin, rakenna syvemmät asiakassuhteet! 

 

Aloita vaikka maksuttomalla PILOT edition:illa (max 10 käyttäjää)

Maksuttomalla versiolla pääset pitkälle myyntityön hallinnassa ja johtamisessa.

Sales PILOT:in voi päivittää laajempiin maksullisiin editioihin, mm. All-in-One. 

Katso Pilot version ja  maksullisten editionien erot ja hinnoittelu täältä: Vtiger CRM Pricing - Try it for free!

Jos haluat kokeilla maksutonta versiota tai ottaa käytöön heti, niin saat sen täältä:

https://www.vtiger.com/free-pilot-edition  

Autamme käytön ensiaskelissa!

asiakaspalvelu@stratman.fi

 

Tuki, koulutus ja asiantuntijapalvelut

 

Nopea käyttöönotto ja tuki säästää kustannuksia

  • käyttäjätuki yli 15 vuoden kokemuksella
  • käyttäjäkoulutus (etänä tai paikan päällä)
  • kustomointi- ja räätälointipalvelut
  • hallinta- ja ylläpitopalvelut
  • maailmanlaajuinen osaajien verkosto tukena

Crm- ja Erp käyttöön optimoidut palvelimet

Nopeat ja turvalliset palvelimet

  • > 99,9% tekninen saatavuus
  • huippuluokan konesalit
  • tiedot turvassa 
  • mm. palveluhyökkäysten (DOS) esto

Varmistukset ja palauttaminen

      database 128

Automaattiset varmistukset

  • tietokannan varmistukset
  • dokumenttien varmistukset
  • järjestelmän varmistukset
  • palvelimien snapshotit
  • nopeasti palautettavat levyvarmistukset
 

vTiger 7.1

Demo: https://vtigercrm7.stratman.fi

Tunnukset:

käyttäjä: demo

salasana: demo

 

vTiger on maailman eniten asennettu open source CRM/ERP-ohjelmisto

vtiger crm logo small

Demon kieli: suomi

 

  • vTiger 7.1:ssa on runsaasti käytettyvyyttä entisestäänkin parantavia ominaisuuksia
  • CRM-ohjelmistojen paras toiminnallisuudet / hinta suhde
  • helppokäyttöisyys: muokattavat käyttäjäryhmäkohtaiset käyttöliittymät
  • saatavissa monipuoliset laajennukset
  • laajenee digitaalisen markkinoinnin työkaluksi
  • laajenee toiminnanohjausjärjestelmäksi
Suositus:
  1. Monipuoliseen asiakassuhteiden hallintaan
  2. Myynnin ja markkinoinnin johtamiseen
  3. Toiminnanohjauspainotteiseen käyttöön
  4. Kokonaisvaltaiseen sähköiseen markkinointiin nettisivustoon integroituna

CRM = Asiakassuhteiden hallinta tai asiakashallinta 

CRM:llä / CRM-järjestelmällä tarkoitetaan yrityksen asiakassuhteiden hallinnanssa käytettävää järjestelmää. CRM-tulee englanninkielisistä sanoista Customer Relationship Management (Asiakassuhteiden hallinta). 

CRM-järjestelmiin liittyy työvälineluonteen lisäksi

Asiakasuhteet

  • asiakastyytyväisyyden lisääminen
  • asiakaskokemuksen parantamien syventämällä suhteita kokonaisvaltaisella digitaalisella asiakaspalvelulla

Yrityksen tuloksellisuus

  • liikevaihdon kasvattaminen
  • tuloksen parantaminen
  • asiakkuuksien arvon kohottaminen ja sen myötä koko yrityksen arvon kasvattaminen

Yrityksen parempi toiminta

  • toiminnan laadun kehittäminen ja hallinta
  • tuottavuuden parantaminen
  • prosessien automatisointi

Nykyaikainen CRM-järjestelmä kattaa tai on laajennettavissa ERP-järjestelmän (toiminnanohjausjärjestelmän) toiminnallisuuksilla.

Suomenkielisessä Wikipediassa ERP:istä on lyhyt kuvaus: http://fi.wikipedia.org/wiki/CRM.

Laajempi kuvaus löytyy englanninkielisestä Wikipediasta: http://en.wikipedia.org/wiki/Customer_relationship_management 

vTiger CRM/ERP on maailman eniten käytetty avoimeen lähdekoodiin perustuva liiketoimintojen hallintajärjestelmä

vTigerin menestys perustuu monipuolisiin toimintaoihin ja alhaisiin elinkaarikustannuksiin

vTigeriä tukee kansainvälinen vTiger yhteisö

Ominaisuudet lyhyesti

  • Myynnin ja markinoinnin prosessiketjun hallinta: kampanjat, liidit, mahdollisuudet, tarjoukset, tilaukset, laskutus
  • Muokkaaminen: käyttöliittymien muokkaus (näkymtät, kentät, listat), käyttäjäkohtainen personointi (kielet ym.)
  • Asiakastuen hallinta: asiakasporttaali, tukipyynnöt
  • Tuotehallinta: hinnastot, varastot, toimittajat
  • Tietojen tuonti ja vienti: nettisivujen lomakkeet, CSV/ Excel, (manuaaliset ja ajastetut)
  • Johtamisen apuvälineeet: raportit, käyttäjäkohtaiset mittarinäytöt, automaattiset muistutukset ja hälytykset
  • Käyttäjärooleihin perustuvat oikeuksien hallinta, tarvittaessa kenttäkohtainen hallinta
  • Sovellukset mobiililaitteille
  • Prosessien hallinta ja automatisointi: työnkulut, tehtävät
  • Projektihallinta
  • Dokumenttien hallinta
  • Sähköpostitoimionnot: lähtetys, vastaanotto, apps: Outlook, Thunderbird, Firefox, Gmail
  • Laajennukset ja räätälöinti: satoja laajennuksia, kehittäjä- ja yhteistyöverkko

Markkinointiviestintä

  • Asiakaskohtaiset sähköpostit ja asiakasryhmäkohtaiset kampanjat.
  • Viestintä nettisivujen tai sosiaalisen median lomakkeilta tulleiden yhteydenottajien kanssa.
  • Toiminnallisuuksia voidaan muokata tai laajentaa, esim SMS / tekstiviestilähetykset.

Liidien hallinta

  • Uusien potentiaalisten asiakaskontaktien jalostaminen asiakkuudeksi.
  • Tietoja saadaan viemällä liidien yhteystietoja esim. Excelistä, nettisivulomakkeilta.
  • Raakatiedon pohjalta usein ulkopuolinen "liidein perkaaja" suorittaa esikarsinnan kysymyspatterin avulla.
  • Tiedot hyödynnetään yhteydenotoissa ja kampanjoinnissa.
  • Muistutukset vastuuhenkilölle ja markkinoinnin johdolle.

Mahdollisuudet

  • Myyntimahdollisuuksien seurannan, ennakoinnin ja asiakassuhteiden kehittämisen väline.
  • Mahdollisuuden tilaa ja kaikkien mahdollisuuksien myyntipotentiaalia seurataan.
  • Käytetään mm. usein monivaiheisissa tai pidemmissä tarjousproseesseissa asiakkaan tilanteen seuraamiseen ja tilauksen todennäköisyyden arvioimiseen.
  • Parannetaan liikevaihdon ennustettavuutta. 
  • Muistutukset vastuuhenkilölle ja myynnin johdolle.

Myynnin hallinta ja automatisointi

  • Myyjän ja myyntitiimin väline asiakassuhteiden kehittämiseen ja tarjousten laadintaan sekä seurantaan
  • Liidi->asiakas/yhteyshenkiö -> (mahdollisuus) -> tarjous-> myyntitilaus-> lasku
  • Myyntivaiheiden automatisointi työnkulun (workflow) ohjausten avulla
  • Muistutukset vastuuhenkilölle ja myynnin johdolle.

Asiakastuen ja palautteiden hallinta

  • Tukihenkilö tai myyjä kirjaa pyynnöt/palautteet toimenpiteksi
  • Asiakaspalveluportaalin kautta voivat asiakkaat syöttääomat tukipyyntönsä ja kysymykset
  • Kysymyksistä voidaan luoda UKK -lista (usen kysytyt kysymykset) joita asiakkaat ja oma henkilöstö voivat hyödyntää
  • Pyyntöjen seuranta ja muistutukset.

Projektien hallinta

  • Käytetään sisäisten projektien tai usein myös laajempien tarjous/tilausprojektien hallintaan
  • Projektin välitavoitteet
  • Projektin tehtävät
  • Projektin dokumentit
  • Seurantaan muistutukset, gantt-kaavio ja linkitys kalenteritoimintoihin

Tuotteiden ja palvelujen hallinta

  • Toiminnot lisäävät tai poistavat tuotteiden varastomääriä
  • Tilaukset toimittajilta, myös myyntitilauksen muuntaminen ostotilaukseksi
  • Hinnastojen hallinta
  • Tuotteiden sarjanumeroseuranta

Oman työn ja johtamisen työvälineet, analysointi ja raportit

  • Tapahtumien ja tehtävien aikatauluttaminen (omat, yhteiset)
  • Sähköpostien hallinta: lähetykset, vastaanotot, liittäminen ulkopuolisiin palveluihin esim. Google, Outlook
  • Tekstiviestien (SMS) lähettäminen
  • Dokumenttien hallinta

Ylläpito

  • Monipuolisesti rooleihin perustuvat hallittavat käyttöoikeudet
  • Käytettävien toimintojen hallinta (näkyminen hallittavissa myös käyttäjäkohtaisesti)
  • Helppo lisäkenttien luominen ja turhien poistaminen käytöstä
  • Työnkulkujen luominen ja automatisointi (mm. muistutukset, sähköpostit)
  • Tehtävien ajastaminen
  • Nettilomakkeiden luominen
  • Asiakasportaalin käyttöönotto, asiakkaiden oikeuksien/näkymien hallinta

Kustomointi, laajennukset ja räätälöinti

  • vTigerin omilla työvälineillä voi käytettäviä toimitoja, listanäyttöjä, tietonäkymiä ja kenttiä helposti muuttaa tai lisätä
  • Erilaisiin toimintatapoihin ja tarpeisiin on saatavissa sadoittain laajennuksia
    • Voidaan luoda yksinkertaisesti myös omia toiminta-moduuleita "MOdule Designer"-tyyppisillä työkaluilla
  • Tarvittaessa vTiger on räätälöitävissä erityistarpeisiin
    • koodamalla erikoitoiminto
    • integroimalla toisen järjestelmän kanssa

 

Erityistarpeisiin tarkoitettujen kustomointi- ja laajennuskomponenttien määrä on kasvanut

  • Laajennukset ovat pääasiassa kaupallisia kolmannen osapuolen tekemiä. Niiden hinnat vaihtelevat 0€ - 400€.
  • Yleisimpiä laajennuksia pääsee katsomaan tästä vTiger -yhteisön linkistä: https://marketplace.vtiger.com/app/listings. Useimmista löytyy myös demo.
  • Stratman toimittaa tarvittaessa asennuksen lisäksi myös käytönopastuksen.
  • Laajennukset voidaan toimittaa haluttaessa suomenkielisinä.
  • mm.
    • monipuolisten omien pdf-tulosteiden luonti
    • edistyneiden raporttinäkymien j tulosteiden luonti
    • visuaalinen myynnin pipeline laajennus drag and drop ominaisuudella
    • automatisoidut tehtävien siirrot seuraavan vaiheen käsittelijälle
    • automaattiset Google-kalenterin ja -kontaktitietojen synkkaukset
    • käyttäjäkohtaiset uloslähtevän (SMTP) sähköpostin palvelinasetukset
    • listanäyttöjen rivien tilannekohtaiset värit
    • riippuvien tietojen näyttämisen lisäominaisuudet
    • projektien hallinnan laajennukset
    • myyntitilausten muuttaminen projektiksi, tiketiksi tai projektiksi
    • tuntiseuranta
    • myynnin palkkioiden ja katteiden seuranta ja laskenta
    • listanäkymien vienti suoraan Excel-taulukoksi
    • asiakaskohtaiset hinnastot
    • dokumenttien vienti drag and drop -toiminnolla
    • kalenteri/tehtävä-toimintojen laajennukset
    • laajennusmoduulien omatoiminen luonti
    • asiakaskohtaisten ulkoasujen luominen
    • jne.