Uusinta sisältöä

Stratman GDPR ja tietosuoja

Löydät tietosuojaa ja tietoturvaa koskevat tiedotteemme linkeistö aukeavilta sivuilta ...
+ Lue koko juttu

vTiger 7.1 on julkaistu

vTiger 7.1:n käyttöä ja mukauttamista entisestäänkin parantavia ominaisuuksia, mm: Käyttäjäliittymä:...
+ Lue koko juttu

ODOO 11.0 uuden sukupolven all-in-one yritysjärjestelmä

Odoo:n uusin versio on entistäkin nopeampi ja helpommin hallittava Toimitamme Odoon palveluna...
+ Lue koko juttu

Yhteys

Ota yhteyttä: Stratman asiakaspalvelu
Sinivuokontie 3
37550 Lempäälä
Puh. or
0500644336

Sähköposti on muotoa: etunimi.sukunimi@stratman.fi

Järjestelmät asiakashallintaan, markkinointiin ja toiminnanohjaukseen

CRM ja ERP kustannustehokkasti kokeneelta liiketoimintajärjestelmien toimittajalta

Uusin versio, julkaistu maaliskuu 2018

vTiger 7.1

Demo: https://vtigercrm7.stratman.fi

Tunnukset:

käyttäjä: demo

salasana: demo

vTiger on maailman eniten asennettu open source CRM/ERP-ohjelmisto

vtiger logoDemon kieli: suomi

  • vTiger 7:ssa on runsaasti käytettyvyyttä entisestäänkin parantavia ominaisuuksia
  • CRM-ohjelmistojen paras toiminnallisuudet / hinta suhde
  • helppokäyttöisyys: muokattavat käyttäjäryhmäkohtaiset käyttöliittymät
  • saatavissa monipuoliset laajennukset
  • laajenee digitaalisen markkinoinnin työkaluksi
  • laajenee toiminnanohjausjärjestelmäksi
Suositus:
1. Monipuoliseen asiakassuhteiden hallintaan
2. Kokonaisvaltaiseen sähköiseen markkinointiin nettisivustoon integroituna

3. Toiminnanohjauspainotteiseen käyttöön

ODOO 11.0 (Yhteisöversio) -toiminnanohjaus / ERP

Demo: https://odoodemo.stratman.fi

Tunnukset:

käyttäjä (sähköposti): odoodemo@stratman.fi

salasana: demo

Odoo on maailman nopeimmin kasvava yritysjärjestelmä.

ODOO-toiminnanohjaus

Tämä Odoo-demo on painotettu tuotannollisen yrityksen tarvitsemiin toimintoihin

Demon kieli: suomi

  • Odoo on monipuolinen yritysjärjestelmä sisältää mm: CRM, taloushallinto, tuotannonohjaus, henkilöstöhallinto, nettimarkkinointi jne.
  • runsaasti eri tarkoituksiin sopivia laajennuskomponentteja
  • muokattavissa erityyppisille liiketoimintakonsepteille

  • Odoo soveltuu erityisesti tuotannollisen yrityksen tarvitsemiin toimintoihin.
  • Odoo on erinomainen myös markkinointiin ja myyntiin, jossa käytetään nettimarkkinoinnin välineitä (verkkokauppa, postituslistat, kyselyt, tapahtumat yms.)




>> Katso hintaesimerkkejä
>> Miten toteutat CRM:n tiukalla budjetilla, 13 menestystekijää
>> Mihin CRM:ää käytetään yrityksissä

 

Open source CRM - lisenssimaksuttomat CRM-ohjelmistot

OS CRM-ohjelmistot ovat osoittautuneet hyviksi työvälineiksi.

 Yleisimmin käytetyistä PK-yrityksille soveltuvimmat ovat

vTiger CRM + ERP

  • kokonaan open source
  • nopea käyttöönotto
  • laajat toiminnot markkinoinnin, myynnin ja asiakastuen toteuttamiseen (ml. kalenterit, kampanjat, tehtävät, dokumentit, varasto, tarjousten laadinta ja laskutustietojen muodostaminen, räätälöitävä tietosisältö, raportit/johtamisnäkymä)
  • maksuttomat liityntäkomponenetit myös   MS Office:en ja Outlook:iin.

SugarCRM

  • "Open Source CRM-ohjelmistojen äiti"
  • nopea käyttöönotto
  • laajat toiminnot markkinoinnin, myynnin ja asiakastuen toteuttamiseen (ml. kalenterit, kampanjat, tehtävät, dokumentit, varasto, tarjousten laadinta ja laskutustietojen muodostaminen, räätälöitävä tietosisältö, raportit/johtamisnäkymä )
  •  MS Officen ja Outlook laajennukset maksullisia

Käyttöönoton "pikamenetelmä"

Stratman toimittaa selainpohjaisia lisenssimaksuttomia CRM-ohjelmistoja asiakkaan tarpeisiin ja resursseihin sovitettuna.
  1. Open Source ohjelmistovaihtoehtojen soveltuvuuden kartoitus asiakkaan vaatimusmäärittelyn pohjalta.
    • Jos vaatimusmäärittelyä ei ole, Stratman suorittaa karkean tason vaatimusmäärittelyn.
    • Mikäli karkean vaatimusmäärittelyn mukaista open source ohjelmistoa ei löydy, suositellaan vaihtoehtoisia kaupallisia ohjelmistoja ja/tai tarkennettun vaatimusmäärittelyn tekemistä.
  2. Tarvittaessa toteutetaan tarkennettu vaatimusmäärittely / vertailu ehdolla olevien ohjelmistojen toiminnallisuuteen
    • Myös teknisten vaatimusten huomioonottaminen (vaikutukset budjettiin ja IT-osaamiseen)
  3. Toteutus sovellusvuokrauksena:   (Stratman Oy:n nettipalvelimille asennettu tyypillinen perusversio)
    • Käyttöönotto / perustamistietojen syöttö ja konfigurointi.
    • Vaihtoehtoisesti asennus asiakkaan omille palvelimille (sisäverkkoon tai nettiin)
    • Mahdollinen tietojen tuonti aiemmasta ohjelmistosta tai asiakasrekisteristä
  4. Peruskäytön pikaopastus (pääkäyttäjä)
  5. Jatkokehittämissuunnitelman laatiminen

Katso myös   "Ota käyttöön maksuttomaan open source ohjelmistolisenssiin perustuva järjestelmä"

Yleistä uutistietoa Open Source CRM:stäa englanninkielinen CRM-blogi "We Blog CRM"

 
RocketTheme Joomla Templates